METODOLOGIA DIDÀCTICA
En primer lloc, cal dir que a
l’hora de decidir la metodologia que anem a emprar, per a dur a terme aquesta
unitat didàctica, ens hem bassat en el que diu Pallarés Molina, 2013, i és que
consisteix en fer reflexionar els alumnes, arran els continguts que es donaran
en cadascuna de les sessions, al principi d’aquestes, en l’assemblea inicial.
D’altra banda, també anem a bassar-se en l’exploració i l’experimentació,
realitzant activitats on els alumnes experimenten arran els continguts
plantejats, per tal d’aconseguir que interioritzen i es familiaritzen amb ells
possant-los en pràctica.
En general, anem a treballar una
metodologia que siga participativa, car que la nostra intenció, a més de que
tinguen un aprenentatge significatiu, és treballar diversos valors. També es
fomentarà la creativitat i l’autonomia per mitjà de produccions que crearan els
nostres alumnes, per si mateixos. No obstant, aquesta autonomia ve marcada per
les bases inicials nombrades pel professor.
Finalment, realitzarem una assemblea al final d'algunes de les sessions, on reflexionarem, aclararem i afiançarem
els continguts previs. Respecte al xiquet amb TDAH, cal dir que el
mestre/a li assignarà una sèrie de tarees, com per exemple ajudar-li a traure
el material del gimnàs o que realitze exemples en les activitats, així com també, demanarem la seua participació amb molta freqüència, per tal d’evitar que es
distraga amb facilitat del ritme de la classe.
No hay comentarios:
Publicar un comentario