METODOLOGIA DIDÀCTICA

METODOLOGIA DIDÀCTICA

            En primer lloc, cal dir que a l’hora de decidir la metodologia que anem a emprar, per a dur a terme aquesta unitat didàctica, ens hem bassat en el que diu Pallarés Molina, 2013, i és que consisteix en fer reflexionar els alumnes, arran els continguts que es donaran en cadascuna de les sessions, al principi d’aquestes, en l’assemblea inicial. D’altra banda, també anem a bassar-se en l’exploració i l’experimentació, realitzant activitats on els alumnes experimenten arran els continguts plantejats, per tal d’aconseguir que interioritzen i es familiaritzen amb ells possant-los en pràctica.
       En general, anem a treballar una metodologia que siga participativa, car que la nostra intenció, a més de que tinguen un aprenentatge significatiu, és treballar diversos valors. També es fomentarà la creativitat i l’autonomia per mitjà de produccions que crearan els nostres alumnes, per si mateixos. No obstant, aquesta autonomia ve marcada per les bases inicials nombrades pel professor.
      Finalment, realitzarem una assemblea al final d'algunes de les sessions, on reflexionarem, aclararem i afiançarem els continguts previs. Respecte al xiquet amb TDAH, cal dir que el mestre/a li assignarà una sèrie de tarees, com per exemple ajudar-li a traure el material del gimnàs o que realitze exemples en les activitats, així com també, demanarem la seua participació amb molta freqüència, per tal d’evitar que es distraga amb facilitat del ritme de la classe. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario